Even kort - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Rik Luiten - WaarBenJij.nu Even kort - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Rik Luiten - WaarBenJij.nu

Even kort

Door: Rik en Patricia

Blijf op de hoogte en volg Rik

19 Augustus 2007 | Ecuador, Quito

Ola!

Even een kort berichtje. We zijn hier heelhuids aangekomen en genieten van de mooie (binnen)stad en vriendelijke mensen. Het is hier allemaal heel gemoedelijk en een stuk makkelijker reizen dan in andere ´ontwikkelingslanden´. Ook minder armoede.

Vannacht vertrekken we met de bus naar de kust, waar walvissen elkaar op het moment het hof maken. Een week later gaan we naar de Amazone; Cuyabeno nationaal park om precies te zijn. We hebben hier een tour naartoe geboekt van vijf dagen. Tijdens de tour gaan we o.a. op nachtsafari, kanotocht en wandelavontuur.

Volgende keer een uitgebreid verslag met foto´s!

Rik en Patricia

PS. Hans en Wil: geven jullie Moppie een dikke knuffel?

• 20 Augustus 2007 - 11:00

Elise:

Hallo daar,
    Fijn te horen dat jullie veilig zijn aangekomen! En lekker dat het een prettig 'reisland' is, dat maakt het wel zo makkelijk.

Geniet ervan en doe de walvissen de groeten van sissiesiss.....

P.S. Moppie vermaakt zich hier prima en Hans geniet er volop van!

• 20 Augustus 2007 - 14:52

Riek En Bert:

Dag Rik en Patricia,
    Wat zijn jullie toch een bofkonten want uit jullie mailtje kunnen we opmaken dat ook dit weer een hele mooie reis wordt. En jullie hebben al zo weinig gezien van de wereld! Desondanks geniet er van.
    Groetjes,
    Riek en Bert

• 20 Augustus 2007 - 19:33

Gijs:

Hallo dan,
    Ik geloof dat ik me hier een partijtje stinkend jaloers begin te worden!
    Gister nog na een lange tijd je ouders gesproken. Hans had een prachtig blouw maat-overhemdje aan;-)

Geniet van de reis,

groetjes Gijs

• 21 Augustus 2007 - 10:59

Tessa:

He Rik en Patrice,

Heel veel plezier!!! Wij zijn net terug van onze vakantie-tje. Een weekendje Gent. Dus wel een beetje jaloers op jullie vakantie. Geniet ervan. Jullie hebben het ook verdient!

Groeten Tessa

• 23 Augustus 2007 - 14:27

Martijn:

Hoi hoi,

Veilig aangekomen in het land van de evenaar. Heel veel reisplezier en geniet er maar lekker van!

In ieder geval kunnen jullie mij weer lekker maken met jullie verhalen en foto's.

Enne, al profijt van jullie Spaans?

Hasta luego!

• 24 Augustus 2007 - 07:59

Wil:

Als ik de berichten goed lees zijn jullie nu in de Amazone.Klinkt als erg ver,groen en schitterend mooi.
    Het katje ping-pongt door het huis,wat wil je met zo'n baasje!
    Dikke Kus en een koppie van Moppie.
    WIL