Huisje - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rik Luiten - WaarBenJij.nu Huisje - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rik Luiten - WaarBenJij.nu

Huisje

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

19 Juni 2007 | Nederland, Utrecht

Zoals de meeste weten hebben Patricia en ik een huis gekocht. Ik heb vandaag tijdens de bouwkundige keuring wat foto's en filmpjes gemaakt. Zet ze maar even op deze site, om overvolle mailboxen aan jullie kant te voorkomen.

Het huis in een notendop:
Locatie: Utrecht Zuilen (we blijven dus in dezelfde wijk wonen)
Grootte: 110 m2 met vijf slaapkamers
Kluswerk: alleen de badkamer moet nog serieus aangepakt worden.
Overig: open haard, achterom, stenen schuur, voor- en achtertuin

Groetjes!

Rik en Patricia

• 19 Juni 2007 - 14:22

Michiel:

Very very nice Riki! :)

Dat vraagt om een goed huisfeestje :)))))))

• 19 Juni 2007 - 14:23

Riek En Bert:

Grandioos Rik en Patricia! Het is een schitterend huis zo te zien met alles er op en er aan. Zelfs aan een wieg is gedacht. Stond die er al of hebben jullie die op korte termijn nodig. In dat geval dubbel gefeliciteerd maar dat horen we nog wel. In ieder geval heel veel geluk samen in jullie eigen woning, die gelet op de vijf slaapkamers niet zo gauw te klein zal zijn. Groetjes en tot ziens.
    Riek en bert

• 25 Juni 2007 - 10:34

R:

Leuk huisje hoor! Ik sluit me aan bij Michiel wat betreft het feestje ;-)

• 21 Augustus 2007 - 11:00

Tessa:

super!! Laat maar weten als er geklust moet worden. Dan komen wij een handje helpen!!