Ko Tao, Khao Yai, Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rik Luiten - WaarBenJij.nu Ko Tao, Khao Yai, Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rik Luiten - WaarBenJij.nu

Ko Tao, Khao Yai, Bangkok

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

01 Mei 2007 | Thailand, Bangkok

Een korte update, vergezeld van een serie nieuwe foto's. A.s. donderdag vlieg ik naar huis. Tot snel!

KO TAO, BANGKOK
Martijn en ik hebben elkaar op 27 april ontmoet in Bangkok. Het was erg gezellig om bij te kletsen en uit te gaan in de bruisende hoofdstad van Bangkok.
Voordat Martijn aankwam, heb ik een kleine week op Ko Tao vertoefd. Dit is me - in tegenstelling tot Ko Samui - zeer goed bevallen. Het leven was daar heel relaxed: koraal op zwemafstand, BBQ-en op het strand, filmavonden in de pubs en natuurlijk duiken. Heb ook een aantal leuke backpackers ontmoet, waaronder Tim; een Australier die al zes maanden door Azie heen zwerft.

KHAO YAI NATIONAL PARK
In dit park zijn Martijn ik maar 1 nachtje gebleven. Erg jammer, want we hadden er graag een dag langer in rond gelopen. De reden van ons vroege vertrek was tweeledig. Ten eerste was er geen fijne slaapplaats beschikbaar (lees: we moesten op de grond slapen zonder matrassen, etc) en ten tweede werkte het weer niet mee.
De dag die we in het park waren, hebben we goed besteed. We hebben een lange wandeling gemaakt door de jungle en hier genoten van de rondspringende apen (jaja, Rikkie heeft nu ook Gibbons gezien!), prachtige Hornbills en eeuwenoude bomen. Minder fijn waren de bloedzuigers, die vooral Martijn een erg smakelijk hapje vonden. Hij is op wel 20 plaatsen te pakken genomen. Vooral zijn bil heeft het zwaar te verduren gehad! Lol!

• 01 Mei 2007 - 12:02

Koen:

Fantastische fotoos Rik! Ik zie dat je weer helemaal aan je trekken komt. Hier in Nederland is het ook tropisch weer, maar gibbons ben ik nog niet tegengekomen. Geniet van de tijd die je nog hebt in Thailand. Ik kijk al uit naar het fotoboek.

P.S. Heb je nog iedeeen opgedaan voor het Pleintje 17 "Fout in het oerwoud" huisfeest?

• 02 Mei 2007 - 11:52

Elise:

Hey bro!
    Dat ziet er lekker uit hoor. De stranden maken me jaloers. Ik ga zo naar Texel met Justin om ons nieuwe tentje uit te testen, ook lekker!

Tot snel he?
    x zus

• 02 Mei 2007 - 15:44

Wil:

Lekker,dat je het zo naar je zin hebt.Wij zitten nog in Spanje en vliegen morgen terug.En jij dus ook!Goeie reis en ik ga zitten voor al je verhalen en foto,s!
    Groeten ook van Hans!
    WIL

• 04 Mei 2007 - 02:23

Riek En Bert:

Mooie foto's Rick en je beleeft weer heel veel. Ook wij zijn lekker bezig waqnt we bevinden ons in Amerika en maken met een huurauto een rit van LA naar Canada langs de kust en via het binnenland weer terug. Heel veel plezier nog en de groeten van Riek en Bert.