Nog een nachtje slapen! - Reisverslag uit Tanga, Tanzania van Rik Luiten - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen! - Reisverslag uit Tanga, Tanzania van Rik Luiten - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen!

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

21 Mei 2005 | Tanzania, Tanga

Hoi allemaal!

Nog maar een nachtje slapen en dan is Patricia (eindelijk) hier. Het ‘echte’ reizen gaat dan beginnen. Ik kan het me nog moeilijk voorstellen.

De afgelopen weken druk in de weer geweest met mijn scriptie. Ik heb niet zoveel gedaan als ik gehoopt had - deels door luiheid, deels door onderzoek troubles – maar het is niet anders.

VERTREK SASKIA
Een kleine week terug is Saskia in het vliegtuig terug naar Nederland gestapt. Ik vond het heel raar. Je ziet elkaar 5 maanden lang bijna dagelijks en dan opeens is ze weer weg. Ik besefte me hoe snel de tijd is gegaan. Ik kan me ons kerstfeest op Zanzibar nog herinneren als de dag van gisteren...

PANGANI
Dit bericht schrijf ik in Tanga, een kustplaats in het Noorden van Tanzania Zie kaartje). Ik wacht op de bus terug naar Dar es Salaam. Het de afgelopen dagen op een luxe beach resort in Pangani vertoefd. Ik was naar Pangani vertrokken om Petra, Hanneke, Jessica en Janske te ontmoeten voor een laatste bijeenkomst in Tanzania, maar helaas is dit de mist in gevlogen. Jessica was opde dag van vertrek erg ziek en moest het ziekenhuis. Wat ze precies had, konden ze niet uitvinden (in elk gevaal geen malaria), maar ze was te gaar om naar Pangani af te reizen. Hierom besloot de rest ook niet te komen. Best een teleurstelling. Gelukkig was het geen straf om alleen op het resort te zitten. Het eten was lekker, het strand mooi, de camping veilig en de eigenaar erg vriendelijk. Dikke kans dat ik er de komende maanden nog eens terugkom! Het was duidelijk laagseizoen, want erg rustig. Ik was de enige op de camping en van de banda's was er slechts een bezet door een Engelse familie.

Mijn internettijd zit er bijna op, dus ik moet er een einde aan breien. Bekijk nog eens mijn berichtje genaamd ‘opvallende verschillen’. Ik heb het lijstje ge-update.

Groetjes!

Rik

  • 22 Mei 2005 - 11:07

    Wil...:

    Wat naar van Jessika.Ligt ze nou nog in het z-h.?
    Enne hoe was HET weerzien?
    Het is toch veel ontmoeten en ook weer het onherroepelijk afscheid nemen.Blijft lastig!

  • 22 Mei 2005 - 12:27

    Iwan:

    Veel plezier met de komende trips HJ!

    Gtz.

    Iwan

  • 22 Mei 2005 - 20:07

    Adri:

    Ik zal je reis/studieverhalen missen!
    Veel plezier en avontuur de komende maanden.

  • 23 Mei 2005 - 12:05

    Twan:

    Hee Rik,

    Zo te zien heb je het wel naar je zin. Ben je nog van plan om terug te komen? Hier in ieder geval alles goed.

    Groeten,

    Twan.

  • 25 Mei 2005 - 09:54

    Saskia:

    Hee die Rik!

    Heel veel plezier op reis met Patricia. Je hebt er lang op moeten wachten, maar het zal zeker de moeite waard zijn!

    Doe iedereen de groetjes van mij en veel foto's maken he!

  • 29 Mei 2005 - 15:35

    Riek En Bert:

    Op Kos hadden wij een heerlijk vakantieweekje. Uiteraard wensen wij je hele prettige reizen toe met een prettig vakantiegevoel. Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Tanga

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 September 2008

Ontspannen op de Azoren

07 September 2007

De laatste avonturen

27 Augustus 2007

Op pad in Ecuador

19 Augustus 2007

Even kort

19 Juni 2007

Huisje
Rik

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 103323

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2007 - 10 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: