Malawi: de Luitens komen eraan - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Rik Luiten - WaarBenJij.nu Malawi: de Luitens komen eraan - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Rik Luiten - WaarBenJij.nu

Malawi: de Luitens komen eraan

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

28 Juli 2005 | Tanzania, Dar es Salaam

Hoi allemaal,

Na een paar weken ploeteren aan mijn scriptie in mijn kleine kamertje vol stof en hitte, is mijn zusje geland. Erg tof om haar na al die tijd te zien! We hebben de afgelopen dagen vooral gerelaxed: lekker uit eten bij Adis in Dar, zwemmen en zonnen bij Kipepeo Beach... de Tanzaniaanse bezoekers kennen het wel.

Morgen vertrekken we met de trein naar Mbeya in zuid Tanzania. Het is zo'n 24 uur treinen. We willen daar een bekend kratermeer bezoeken en pakken daarna de bus naar Malawi, volgens de boeken een echt backpackersland. Het grote voordeel van het kleine landje is dat alles een stuk betaalbaarder is dan Tanzania. Een entreeticket voor een Nationaal Park kost bijvoorbeeld 5 dollar per dag (in Tanzania 25-100 dollar, afhankelijk van het park) en je kunt duiken voor 30 dollar per dag (op Zanzibar zo'n 80 dollar). Dat spreekt ons natuurlijk wel aan!

Over pakweg twee weken een uitgebreid verslag van onze avonturen!

Groetjes!

Elise en Rik

• 28 Juli 2005 - 18:20

Patricia:

Wat kan ik anders zeggen dan dat jullie volop van je vakantie moeten genieten! Heel veel plezier!!!

• 29 Juli 2005 - 09:30

Riek En Bert:

Het wordt ongetwijfeld gezellig zo samen. Maar de Luitens kunnen zo langzamerhand een eigen reisbureau beginnen! Hoe dan ook heel veel plezier en speciaal voor Elise een prettige vakantie, want die is aanzienlijk korter dan die van Rik.
    Hartelijke groeten.

• 05 Augustus 2005 - 21:06

Wil:

dag zoon en dochter,pas goed op elkaar en veel plezier samen....
    een verre moeder!

• 07 Augustus 2005 - 18:08

Wil...:

Rik en Elise belden op 7
    aug.Ze hebben het erg naar hun zin,maar kunnen moeilijk internetten in
    Malawi.Pas over ruim een week kunnen we een bericht verwachten.

• 11 Augustus 2005 - 09:54

Maaike:

Lieve Rik en Elise!
    Terug van mijn avontuur in Finland ga ik nu genieten van jullie avonturen. Enjoy! en Elise....tot over 2 weken!!!

• 14 Augustus 2005 - 11:22

Wil Luiten:

Op 14 aug.een mail ontvangen,dat alles goed is met Elise en Rik.Ze gaan morgen hun site up-daten.Iedereen vast de groeten vanuit een ver Malawi.