Heelhuids thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rik Luiten - WaarBenJij.nu Heelhuids thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rik Luiten - WaarBenJij.nu

Heelhuids thuis

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

26 Augustus 2005 | Nederland, Amsterdam

Update, 2 september 2005

Hierbij alvast wat foto's. Tekst volgt als het verhuizen erop zit.

Rik


Even een update om te laten weten dat ik weer heelhuids thuis ben. Moet erg wennen aan NL.
De torenhoge prijzen...
Vloeren bedekt met tapijt of hout...
Wegen met straatverlichting en zonder gaten...
Treinen die op tijd rijden...
Het rijden aan de rechterkant...
De keuze in de supermarkt...
En natuurlijk: al die bleke en gestresste mensen!

Binnenkort een laatste update over mijn Afrika avontuur. Ik kan alvast verklappen dat het mijn zus en ik niet echt mee zat, de laatste weken. Ditmaal hopelijk met foto's.

Tot snel!

Rik

  • 26 Augustus 2005 - 17:00

    Riek En Bert:

    Gefeliciteerd Rik dat je (en we nemen aan ook Elise) weer heelhuids in Haarlem bent gearriveerd. We hebben genoten van je reisverhalen en na al je aventuren zal het niet meevallen om weer te wennen aan ons overgeorganiseerde landje. We zijn benieuwd naar je laatste update inclusief de daarbij behorende foto's. Groetjes en tot ziens.

  • 26 Augustus 2005 - 21:53

    Rik:

    Zuslief is inderdaad ook weer veilig terug in ons kikkerlandje. Ze baalde dat haar vakantie er al weer op zat.

  • 27 Augustus 2005 - 09:05

    Patricia:

    Gelukkig is hij weer thuis. De verrassing was heel groot dat hij 10 dagen te vroeg op de stoep stond! Fantastisch!!!

  • 14 September 2005 - 08:56

    Adri:

    Na onze Chinareis en een oogontsteking kan ik je site weer bezoeken. Leuk de laatste verhalen te lezen. Op het Leemreize weekend kletsen we weer bij, neem je Patricia ook mee? Kan je een beetje opgang komen in dat gestructureerde Nederland?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 September 2008

Ontspannen op de Azoren

07 September 2007

De laatste avonturen

27 Augustus 2007

Op pad in Ecuador

19 Augustus 2007

Even kort

19 Juni 2007

Huisje
Rik

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 103324

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2007 - 10 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: