Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rik Luiten - WaarBenJij.nu Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rik Luiten - WaarBenJij.nu

Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

12 Januari 2006 | Nederland, Utrecht

Gisteren heb ik met succes mijn afstudeeronderzoek verdedigd. Ik ben beloond met een 7,5. Niks staat nu mijn baan bij KEMA Consulting meer in de weg!

Voor iedereen die het nog niet weet; ik ben onlangs naar Utrecht verhuisd.

Ons adres is:
Linnaeusstraat 46
3553 CE Utrecht

Greetz,

Rik

  • 12 Januari 2006 - 09:10

    Rudi:

    Van harte!!!

  • 12 Januari 2006 - 12:53

    Arend:

    Gefeliciteerd!

  • 12 Januari 2006 - 13:15

    Bert En Riek:

    Fantastisch gedaan Rik, en dat na schitterende reizen en geweldige indrukken. Heel veel succes bij KEMA en heel veel geluk met Patricia.
    We hebben je adres genoteerd.
    Riek en Bert

  • 12 Januari 2006 - 15:31

    Lucienne Aster:

    Rik, vanmorgen hoorde ik van Wil over je geweldige resultaat. Zelfs ik ben trots op je!!!!!!!!
    Van harte geluk gewenst, echt te gek!!!
    Heel veel succes met je baan en natuurlijk veel liefs in je relatie met Patricia.
    Liefs,
    Lucienne

  • 13 Januari 2006 - 11:42

    Robert:

    Jammer dat ik niet bij je praatje aanwezig kon zijn maar bij deze gefeliciteerd. Veel succes met je nieuwe baan en groeten uit Dar!!

  • 10 Maart 2006 - 10:19

    Rob:

    Hoi,
    Ik ben een elektrotechniek student aan de TH Rijswijk, en wil ook graag in Tanzania afstuderen. Zou jij mij misschien kunnen helpen?

    mvg
    Rob
    (robdeboer7@gmail.com)

  • 20 Mei 2006 - 22:08

    Ilze:

    gefeliciteerd.
    voor iedereen die geinteresseerd is:
    AFRIKA BENEFIET-AVOND.
    Ter ere van een afrikaanse gast is er een avond georganiseerd met afrikaanse dans, zang, djembe enz. 2 juni. Iedereen is welkom!!
    Mail maar voor de officiele uitnodiging!!
    ilzevdongen@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 September 2008

Ontspannen op de Azoren

07 September 2007

De laatste avonturen

27 Augustus 2007

Op pad in Ecuador

19 Augustus 2007

Even kort

19 Juni 2007

Huisje
Rik

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 103510

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2007 - 10 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: