Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rik Luiten - WaarBenJij.nu Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rik Luiten - WaarBenJij.nu

Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

12 Januari 2006 | Nederland, Utrecht

Gisteren heb ik met succes mijn afstudeeronderzoek verdedigd. Ik ben beloond met een 7,5. Niks staat nu mijn baan bij KEMA Consulting meer in de weg!

Voor iedereen die het nog niet weet; ik ben onlangs naar Utrecht verhuisd.

Ons adres is:

Arend:

Gefeliciteerd!

• 12 Januari 2006 - 13:15

Bert En Riek:

Fantastisch gedaan Rik, en dat na schitterende reizen en geweldige indrukken. Heel veel succes bij KEMA en heel veel geluk met Patricia.
    We hebben je adres genoteerd.
    Riek en Bert

• 12 Januari 2006 - 15:31

Lucienne Aster:

Rik, vanmorgen hoorde ik van Wil over je geweldige resultaat. Zelfs ik ben trots op je!!!!!!!!
    Van harte geluk gewenst, echt te gek!!!
    Heel veel succes met je baan en natuurlijk veel liefs in je relatie met Patricia.
    Liefs,
    Lucienne

• 13 Januari 2006 - 11:42

Robert:

Jammer dat ik niet bij je praatje aanwezig kon zijn maar bij deze gefeliciteerd. Veel succes met je nieuwe baan en groeten uit Dar!!

• 10 Maart 2006 - 10:19

Rob:

Hoi,
    Ik ben een elektrotechniek student aan de TH Rijswijk, en wil ook graag in Tanzania afstuderen. Zou jij mij misschien kunnen helpen?

mvg
    Rob
    (robdeboer7@gmail.com)

• 20 Mei 2006 - 22:08

Ilze:

gefeliciteerd.
    voor iedereen die geinteresseerd is:
    AFRIKA BENEFIET-AVOND.
    Ter ere van een afrikaanse gast is er een avond georganiseerd met afrikaanse dans, zang, djembe enz. 2 juni. Iedereen is welkom!!
    Mail maar voor de officiele uitnodiging!!
    ilzevdongen@hotmail.com