Songkran! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rik Luiten - WaarBenJij.nu Songkran! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rik Luiten - WaarBenJij.nu

Songkran!

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

14 April 2007 | Thailand, Bangkok

Hoi!

Even een kort bericht om te laten weten dat ik veilig ben aangekomen. Het is hier een gekkenhuis. Van 13-16 april is het namelijk Songkran; een feest waarin het nieuwe jaar wordt gevierd. E.e.a. houdt onder andere in dat iedereen (lees: vooral blanke toeristen) met witte klei wordt ingesmeerd en drijfnat wordt gegooid. Ik heb mijn lesje geleerd en loop inmiddels bewapend met twee flessen water rond. Niet dat het echt veel helpt trouwens...

Ik probeer volgende week een uitgebreidere weblog te plaatsen, incl. wat foto's.

Heb nu een afspraak bij de massagesalon :-)

Rik

  • 14 April 2007 - 18:22

    Patricia:

    Let je wel goed op de fijne kneepjes bij de massagesalon? Dan kan ik ook van jou vakantie profiteren!

    Tot snel!
    Kus,
    Patricia

  • 14 April 2007 - 18:46

    Bert En Riek Moors:

    Ja Rick, je kunt je beter door vrouwenhanden laten masseren dan je door mannenhanden met witte klei in te laten smeren. Hoe dan ook veel plezier in Thailand en de groetjes.

  • 20 April 2007 - 19:47

    Wil Luiten:

    Die Rik,helemaal in Thailand!En heb je je tenen lekker laten kraken?Ze kunnen onder het mom van masseren je flink te grazen nemen.....Maar je verlaat tenslotte fris en fruitig het pand zo is mijn ervaring.
    Staat je kostuum al op de paspop?En hoe was de fietstocht door Bangkok?
    Geniet nog prettig!
    Liefs WIL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 September 2008

Ontspannen op de Azoren

07 September 2007

De laatste avonturen

27 Augustus 2007

Op pad in Ecuador

19 Augustus 2007

Even kort

19 Juni 2007

Huisje
Rik

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 103397

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2007 - 10 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: